Mange IP-ledere velger å la oss holde orden på arkiv og data for å frigjøre tid til å fokusere på verdiskapningen i bedriften og gode IP-beslutninger.

Mer om kundeportal

Vi tilbyr derfor våre kunder tilgang til Onsagers Web Office der man kan arbeide med egne data i vårt sakssystem via en vanlig nettleser.

Onsagers Web Office er tilgjengelig i Basic- og Professional-versjon.

I Onsagers Web Office – Basic kan du :

  • Få oversikt over portefølje og bibliografisk data i enkeltsaker
  • Se legal status for saker
  • Se oppsummering av hver sak
  • Få tilgang til grunnleggende rapporter

I Onsagers Web Office – Professional kan du i tillegg :

  • Ha tilgang til dokumentarkiv
  • Få tilgang til avanserte porteføljerapporter
  • Få oversikt over neste skritt i saksbehandling med frist for oppfølging
  • Ha flere brukere i flere land

Onsagers Web Office øker tilgjengeligheten av oppdatert informasjon for IP-ledere og rettighetshavere og gir frihet til å fokusere på gode beslutninger.

Enkel tilgang til både historikk og det oppdaterte bildet i hver enkelt sak, bidrar til økt kostnadseffektivitet og en mer effektiv hverdag for både oss og våre kunder.

Nivået av detaljfokusering og involvering, kan du som kunde, velge helt selv.

Onsagers Web Office fungerer som bedriftens eget IP-administrative system og sparer deg for både investerings- og driftskostnader. I tillegg sparer du behovet for å sette av ressurser til å ivareta arkiv og data for dine IP-rettigheter. Som bruker av Onsagers Web Office har du tilgang til hele Onsagers’ ekspertise og kapasitet som din egen IP-avdeling.

Du må ha et kundeforhold hos Onsagers for å ha tilgang (login) til Onsagers Web Office.

Ønsker du tilgang?

Ta kontakt med din konsulent hos oss.